Afspraak maken en openingsuren
Informatie over hoe je een afspraak maakt. Onderaan vind je onze publieke openingsuren van de gemeentelijke gebouwen en locaties.
Afspraken
Hoe maak je een afspraak?
Voor producten van de dienst burgerzaken en de sociale dienst kan je online een afspraak maken. Klik hiervoor op de blauw link. Als dit niet lukt, dan neem je telefonisch contact met een medewerker van het onthaal, tel 03 568 80 80, om de afspraak op deze manier te maken. Voor veel producten van burgerzaken hoef je zelfs geen afspraak te maken. De meeste attesten van burgerzaken kan je online aanvragen in het e-loket.
Door de Covid-19 maatregelen moeten we het vrij bezoek in onze gebouwen wijzigen naar een gecontroleerd bezoek. Dit doen we om de verspreiding van het virus tegen te gaan. We beperken daarmee het onderling contact, maar verminderen zo ook de wachttijden van een afspraak. Er geldt een mondneusmaskerplicht in onze gebouwen.
Opgelet!
Voor producten van alle andere diensten maak je een afspraak door contact te nemen met de betrokken dienst. Dat doe je bij voorkeur via e-mail. Kan dat niet, dan neem je telefonisch contact op met de dienst. Een overzicht vind je op onze contactpagina
Bezettoon bij het telefonisch contact?
Dit betekent dat het permanentietoestel in gesprek is. Als gevolg van de coronamaatregelen werken de meeste medewerkers van het bestuur thuis. De vaste lijnen worden doorgeschakeld op een GSM-permanentienummer. Per dienst is er 1 permanentietoestel. Als de lijn bezet is, vragen we om terug te bellen of de dienst een e-mail te sturen met de vraag om terug te bellen + het nummer. De diensten kunnen op basis van uw oproep zelf niet terugbellen aangezien het een doorgeschakelde oproep is en ze uw nummer niet te zien krijgen.